Συχνές Ερωτήσεις | Parapharmacie.gr
×

Καλάθι

0

0,00 €

Συχνές Ερωτήσεις


Ερ.: Απαιτείται εγγραφή στο site για να πραγματοποιήσω αγορά;
Απ.: Όχι, δεν απαιτείται καμία εγγραφή για να πραγματοποιήσεις αγορές μέσω του parapharmacie.gr. Απλά προσθέτεις κατευθείαν τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν στο καλάθι σου και επιλέγεις «Ταμείο». Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση, δεν κερδίζεις επιβράβευση.

Ερ.: Πως διαμορφώνονται οι εκπτώσεις σας;
Απ.: Όλος μας ο κατάλογος (εκτός από προσφορές, πακέτα ή παιδικά γάλατα όπου έχουν ειδικές τιμές) έχει μια ελάχιστη σταθερή έκπτωση περίπου 20%. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετοί τρόποι να διαμορφώσεις εσύ την τελική τιμή των προϊόντων, εκτοξεύοντας την έκπτωση ακόμα και στο 100% όπου αποκτάς τα αγαπημένα σου προϊόντα εντελώς δωρεάν! Τέλος, ειδικά για τις προσφορές 1+1, η έκπτωση υπολογίζεται βάση των αρχικών τιμών των προϊόντων και όχι των τιμών τιμοκαταλόγου με την έκπτωση.

Ερ.: Προσπαθώ να προσθέσω αρκετά τεμάχια στο καλάθι μου αλλά το σύστημα δεν με αφήνει. Κάνω κάτι λάθος;
Απ.: Το stock μας ενημερώνεται καθημερινά από το κεντρικό μας κατάστημα οπότε αν λαμβάνεις αυτό το μήνυμα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σημαίνει ότι τα προϊόντα που έβαλες στο καλάθι σου είναι τα τελευταία διαθέσιμα αυτή τη στιγμή. Αυτό το μήνυμα επίσης ενδέχεται να σου εμφανιστεί στη σελίδα Hot Deals όπου τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας υπόκεινται σε περιορισμούς προσθήκης ανά παραγγελία. Κατά κανόνα, μπορείς να προσθέσεις 5τμχ ανά κωδικό αυτής της κατηγορίας στο καλάθι σου και αν επιθυμείς παραπάνω θα πρέπει να πραγματοποιήσεις νέα παραγγελία. 

Ερ.: Για να πραγματοποιήσω αγορά, απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας;
Απ.: Όχι, μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε 6 μεθόδους πληρωμής: Αντικαταβολή, Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα, Κατάθεση σε λογαριασμό, Παραλαβή από κατάστημα (όπου πληρώνεις κατευθείαν στον χώρο του φαρμακείου), Paypal, πόντους επιβράβευσης.

Ερ.: Φοβάμαι να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα.
Απ.: Αν διαθέτεις πιστωτική κάρτα Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, Diners μπορείς να την χρησιμοποιήσεις με ασφάλεια στο parapharmacie.gr. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και πραγματοποιείται μέσω του secure server της Eurobank. Συγκεκριμένα για τις αγορές σου μέσω πιστωτικής κάρτας, σε ενημερώνουμε ότι: Κατά την επιβεβαίωση αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας, μεταφέρεσαι αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Eurobank, άσχετα με τον φορέα έκδοσης της κάρτας σου. Κανένα στοιχείο της κάρτας σου που πληκτρολογείται δεν κρατείται αλλά και ούτε γίνεται γνωστό στο parapharmacie.gr.

Ερ.: Εξηγήστε μου τι είναι τα έξοδα αποστολής.
Απ.: Τα έξοδα αποστολής είναι το ποσό που χρεώνεσαι για να αποσταλεί η παραγγελία σου. Για παραγγελίες εντός Ελλάδας και άνω των 39€ τα έξοδα αποστολής καλύπτονται από εμάς ενώ κάτω από 39€, χρεώνεσαι με 3.00€. Για παραγγελίες εξωτερικού, το σύστημα υπολογίζει αυτόματα τα έξοδα αποστολής ανάλογα με το βάρος και τα προσθέτει στο τελικό σου καλάθι.

Ερ.: Ποια είναι τα έξοδα αντικαταβολής;
Απ.: Για παραγγελίες έως 90€ το κόστος για την αντικαταβολή είναι 1€ ενώ, από 90€ και άνω, δεν χρεώνεσαι όταν επιλέγεις αυτή τη μέθοδο πληρωμής.

Ερ.: Πότε μπορώ να περάσω να παραλάβω την παραγγελία μου;
Απ.: Όταν συγκεντρωθούν όλα τα προϊόντα, σου αποστέλλουμε επιβεβαιωτικό e-mail για να περάσεις από το κατάστημα της επιλογής σου, συνήθως εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Οι παραγγελίες παραμένουν διαθέσιμες για παραλαβή 7 εργάσιμες ημέρες.

Ερ.: Θέλω κάποιο προϊόν το οποίο όμως δεν το βρίσκω στο site / είναι μη διαθέσιμο.
Απ.: Το site ενημερώνεται αυτόματα για την διαθεσιμότητα των προϊόντων. Έτσι, παραμένει πάντα ενημερωμένο, αποφεύγονται τυχόν καθυστερήσεις* και εσυ παραλαμβάνεις πιο γρήγορα την παραγγελία σου. Εάν δεν βρίσκεις ένα προϊόν, μπορείς να μας το προσθέσεις στα σχόλια της παραγγελίας σου και εμείς θα σε ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητά του. Τέλος, μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις τη φόρμα «Ψάχνεις κάποιο Προϊόν» στο κάτω μέρος της σελίδας, για να μας ενημερώσεις σχετικά με το αίτημά σου.


Επιστροφές προϊόντων

Ερ.: Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν ή ολόκληρη την παραγγελία μου;
Απ.: Αν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν για οποιοδήποτε λόγο, μπορείς να το κάνεις, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αρκεί να είναι στην αρχική κατάσταση στην οποία το έχεις παραλάβει, δηλαδή να μην έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του και να μην έχει χρησιμοποιηθεί / αλλοιωθεί το προϊόν. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14  ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το parapharmacie.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής βαρύνουν εσένα, ενώ η επιστροφή των χρημάτων σου γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσες την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσεις το λογαριασμό στον οποίο θέλεις να γίνει η κατάθεση στη Δήλωση Υπαναχώρησης η οποία βρίσκεται στη πίσω μεριά της απόδειξης που έλαβες μαζί με την παραγγελία σου. Σε περίπτωση επιστροφής της παραγγελίας σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα του parapharmacie.gr θα χρειαστείς απαραίτητα την απόδειξη λιανικής πώλησης και το προϊόν θα πρέπει να πληροί τις προαναφερθείσες προϋποθέσεις.

Για κάθε επιστροφή μην ξεχνάς να ενημερώνεις την εταιρεία για την πρόθεσή σου (εντός του προαναφερθέντος διαστήματος των 14 ημερών) καθώς και να έχεις μέσα στη συσκευασία τη Δήλωση Υπαναχώρησης Προϊόντων Πωληθέντων από Απόσταση.

Σημείωση: Βάσει της κείμενης νομοθεσίας απαγορεύεται οποιαδήποτε αγοραπωλησία φαρμάκων μέσω διαδικτύου.
*Καθώς το σύστημα ενημερώνεται μόνο από το κεντρικό μας κατάστημα, υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει μικρή καθυστέρηση όταν επιλέγεις παραλαβή από το κατάστημα των Μελισσίων.

  • Φαρμακείο Κ. Δάρα & ΣΙΑ ΟΕ, Λεωφόρος Κηφισίας 56 Μαρούσι (έναντι ΟΤΕ), Ανοιχτά Δευτέρα – Παρασκευή 08:00-21:00 & Σάββατο 08:00-20:00.
  • Φαρμακείο Δάρα Χρ. Κ. & ΣΙΑ ΟΕ, Λ. Δημοκρατίας 75 Μελίσσια, Ανοιχτά Δευτέρα – Παρασκευή 08:00-21:00 & Σάββατο 08:00-20:00.

Επικοινωνία

Ερ.: Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Απ.: Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 215 215 2223, 09:00-11:00, Δευτέρα-Παρασκευή. Εναλλακτικά, μπορείς να μας αποστείλεις mail μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας ή κατευθείαν στην διεύθυνση info@parapharmacie.gr.

Ερ.: Που βρίσκονται τα καταστήματά σας;
Απ.: Τα καταστήματα από τα οποία μπορείς να παραλάβεις τις παραγγελίες σου είναι τα εξής:

  • Φαρμακείο Κ. Δάρα & ΣΙΑ ΟΕ, Λ. Κηφισίας 56 Μαρούσι, έναντι ΟΤΕ (ωράριο Δευτέρα – Παρασκευή 08:00-21:00 & Σάββατο 08:00-20:00).
  • Φαρμακείο Δάρα Χρ. Κ. Λ. Δημοκρατίας 75 Μελίσσια, (ωράριο Δευτέρα – Παρασκευή 08:00-21:00 & Σάββατο 08:00-20:00).